Якщо Ви СТО або майстер, який спеціалізується хоча б на одній з проблем легкового автомобіля, мото-техніки або спец.техніки та готові приймати заявки на ремонт, тоді Вам до нас. Для отримання заявок на ремонт, Вам потрібно пройти декілька етапів, а саме: Зареєструвати свою особисту сторінку як "СТО" та налаштувати персональні фільтри, які дозволять максимально точно відфільтрувати запити, які Вас не цікавлять або запити на яких Ви не спеціалізуєтесь чи не підходять Вам за місце-розташування.
ВАЖЛИВО! Для повного та правильного налаштування облікового запису потрібно виконати всі пункти зазначені у цій статті.
Для входу в особистий кабінет потрібно обрати вкладку у верхньому правому кутку "Вхід до особистого кабінету".
Введіть свій номер телефону та пароль. Якщо Ви ще не встигли зареєструвати аккаунт, тоді у вспливаючому вікні натисніть клавішу "Створити його тут".
Далі оберіть вкладку "СТО".
Введіть свій "№ Телефону", "Пароль" та натисніть клавішу "Зареєструватись" - Вітаємо, Ваш обліковий запис створено.
Залишилося налаштувати свою особисту сторінку. Для налаштування особистої сторінки та фільтрів, увійдіть в особистий кабінет. Натисніть на "Чоловічка" в верхньому правому кутку.
В списку доступних функцій виберіть пункт "Налаштування облікового запису".
Заповніть вільні клітинки:
- ПІБ
- e-mail ( Електронна пошта обов'язкова до заповнення. Для зручності користування і максимально швидкого отримання заявок рекомендуємо вказувати пошту, яка пов'язана з мобільним пристроєм )
- Номер телефону
- Логотип СТО ( Він буде відображатися на головній сторінці сайту по Вашому місту. Максимальний розмір логотипу не повинен перевищувати 2мб, а також містити контактної інформації)
- Адреса СТО (Вул. Номер Будови, Область та Місто)
- Сайт ( якщо є такий)
- Коментарі до аккаунту (Заїзд з Вул. ........ і т. д.)
Та збережіть введені Вами дані. Клієнт побачить Вашу адресу та коментарі, якщо Ви йому дасте відповідь з особистого аккаунту VseSTO®.
Далі переходимо до налаштування фільтрів. Оберіть пункт "Фільтри", після налаштування фільтрів - запити будуть надходити в особистий кабінет, дублюватися на e-mail, а також в Telegram Bot.
Вгорі екрану натисніть клавішу "Додати новий фільтр". Фільтр є одним з основних Ваших інструментів, який дозволить більш точно підібрати для Вас клієнтів з проблемою , на якій Ви спеціалізуєтеся. Створюючи новий фільтр, для Вас будуть доступні такі параметри, як:
- "Назва фільтра" - Назва може бути будь-якою, головне, щоб Вам було зрозуміло і Ви могли розрізняти фільтри між собою, якщо їх буде декілька.
- "Тип авто" - Підвид транспорту на котрому спеціалізуєтеся.
- "Марка" - Назва транспорту, також можливо обрати всі.
- "Модель" - Можливо обрати всі або певні моделі.
- "Рік випуску" - Мінімум 1980 р. в., змінюється за допомогою пересування шкали.
- "Види робіт" - Кожен вид роботи має свій перелік послуг. Є можливість обрати декілька. Вкладинка "Інше" включає в себе ті види робіт, які не увійшли в основний перелік несправностей.
- "Надаються послуги" - перелік може змінюватись у залежності від обраного виду робіт.
- "Міста для пошуку заявок" - Регіон чи Місто з якого Ви будете отримувати запити. Якщо Ваш рід діяльності відрізняється від більшості майстрів, радимо обрати найближчі міста або увімкнути "Всі регіони" та натисніть клавішу "Зберегти фільтр".
Вітаємо! Налаштування Вашого облікового запису закінчене - очікуйте надходження запитів. Якщо ж Ви не знайшли в переліку надаваних послуг своєї, зв'яжіться з нами.
Ми економимо Ваш час - нами був створений "Telegram bot" для отримання заявок на ремонт. Тепер не обов'язково постійно знаходитись на сайті - достатньо один раз налаштувати аккаунт та авторизуватись в боті. Оберіть вкладку "Telegram Bot", Ви будете перенаправлені в месенджер. Після переходу в бот - введіть номер телефону на котрий відбувалась реєстрація на сайті та всі налаштування автоматично підтягнуться до Вашого аккаунту.
Також Ви зможете переглядати запити , як в элетронному кошику, так і в особистому кабінеті у підпункті "Запити".
Важливо! Якщо Ви хочете отримувати запити на ремонт не тільки в особистий кабінет на нашому сайті, але й на ПК з мобільним пристроєм - програма для отримання електронних листів на смартфоні та на ПК повинна бути налаштована, а автосинхронізація повинна бути встановлена на максимально короткий час. Дані дії дозволять максимально швидко реагувати на нові запити, які надходять по Вашій тематиці.
Натискаючи в особистому кабінеті на кожен запит окремо, у Вас є можливість переглянути подробиці запиту на ремонт, також там можна побачити контакти клієнта, після чого з ним можна зв'язатися.
Також Ми подбали про комфортності наших клієнтів, Ви можете додати декілька фільтрів та за бажанням вмикати або вимикати будь-який з них. Наприклад у Вас є СТО і евакуатор, завдяки роздільним фільтрам, у Вас є можливість отримувати запити для СТО тільки по Вашому регіону, а фільтр налаштований для евакуатора - зможе отримувати запити з усієї України та навпаки.
Вдалої роботи!
З Ув. Команда VseSTO®.